Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU BOBAA.SK
Článok I – Úvodné ustanovenia
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim.
- Predávajúci:
MaMiTo s. r. o.
Wuppertálska 1406/13
040 23 Košice
IČO: 56637969
IČ DPH: SK2122396892
e-mail: info@bobaa.sk
tel.: 0952 269 428
- Kupujúcim môže byť:
- Spotrebiteľ (FO nepodnikateľ) – práva podľa Občianskeho zákonníka a osobitných zákonov,
- Podnikateľ (živnostník alebo právnická osoba) – vzťah sa riadi Obchodným zákonníkom.
- Tieto VOP sú záväzné pre obidve strany. Kupujúci potvrdením objednávky vyhlasuje, že sa s nimi oboznámil a súhlasí s nimi.
Článok II – Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Objednávku možno uskutočniť prostredníctvom elektronického obchodu na stránke bobaa.sk.
- Proces objednávky: výber tovaru, vloženie do košíka, vyplnenie údajov, zvolenie dopravy a platby, odoslanie objednávky.
- Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s VOP a súhlasí s nimi.
- Po odoslaní objednávky obdrží kupujúci potvrdenie e-mailom.
- Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom doručenia potvrdenia objednávky predávajúcim.
- Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku zrušiť v prípade zjavnej chyby v cene, nedostupnosti tovaru alebo podozrenia zo zneužitia.
Článok III – Cena a platobné podmienky
- Všetky ceny sú uvádzané v eurách vrátane DPH.
- Cena tovaru platí v čase odoslania objednávky.
- Spôsoby platby:
- dobierkou pri prevzatí,
- platobnou kartou online,
- bankovým prevodom (splatnosť 3 dni).
- Pri bankovom prevode je kupujúci povinný uviesť variabilný symbol, inak nemusí byť platba spárovaná.
- Pri neuhradení objednávky môže byť táto stornovaná.
- Faktúra je zasielaná elektronicky.
- Predávajúci si vyhradzuje právo účtovať manipulačný poplatok pri dobierke.
Článok IV – Dodacie podmienky
- Doručenie zabezpečujú kuriérske spoločnosti alebo výdajné miesta.
- Dodacia lehota 1 – 5 pracovných dní platí len pre tovar označený ako skladom.
- Ak tovar skladom nie je, lehota sa predlžuje podľa dostupnosti u dodávateľa; kupujúci je o tom informovaný.
- Pri platbe prevodom začína lehota plynúť až po pripísaní platby na účet predávajúceho.
- Pri nákupe nad 69,90 € má kupujúci dopravu zdarma.
- Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri prevzatí a v prípade poškodenia uviesť poznámku do preberacieho protokolu.
- Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho jeho prevzatím.
- Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho až úplným zaplatením.
Článok V – Odstúpenie od zmluvy
- Spotrebiteľ:
- Má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.
- Odstúpenie je možné len prostredníctvom online formulára na www.bobaa.sk.
- Tovar musí byť doručený späť do 14 dní od odoslania formulára na adresu:
SpedDKa, s.r.o.
Severná 3
960 01 Zvolen
Slovenská republika
- Náklady na vrátenie znáša spotrebiteľ.
- Predávajúci vráti platby do 14 dní od doručenia formulára, nie však skôr ako obdrží tovar alebo doklad o jeho odoslaní.
- Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru používaním nad rámec skúšania.
- Podnikateľ:
Nemá právo odstúpiť od zmluvy podľa zákona č. 102/2014 Z. z.
Článok VI – Zodpovednosť za vady a záruka
- Spotrebiteľ:
1.1 Predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi za to, že tovar je pri prevzatí bez vád a má vlastnosti, ktoré si strany dohodli alebo ktoré kupujúci môže očakávať.
1.2 Spotrebiteľ môže uplatniť práva zo zodpovednosti za vady v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
1.3 Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté nesprávnym používaním, poškodením alebo opotrebovaním.
- Podnikateľ:
2.1 Zmluvné strany výslovne vylučujú aplikáciu ustanovení Občianskeho zákonníka o zákonnej záruke.
2.2 Právny vzťah sa spravuje výlučne ustanoveniami Obchodného zákonníka (§ 422 a nasl.).
2.3 Podnikateľ je povinný prezrieť tovar pri prevzatí a zjavné vady oznámiť bezodkladne.
2.4 Práva z vád, ktoré podnikateľ neuplatní riadne a včas, mu neprislúchajú.
2.5 Na tovar sa nevzťahuje žiadna zákonná ani zmluvná záručná doba, ak nie je osobitne písomne dohodnutá.
Článok VII – Reklamačný poriadok
- Reklamáciu možno uplatniť len prostredníctvom online formulára na www.bobaa.sk.
- Formulár musí obsahovať číslo objednávky, opis vady a kontaktné údaje.
- Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu:
MaMiTo s. r. o.,
Wuppertálska 1406/13
040 23 Košice
Slovenská republika
Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní a začína plynúť odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
- Spotrebiteľ má právo na opravu, výmenu, zľavu alebo vrátenie ceny.
- Podnikateľ: reklamácie sa posudzujú podľa Obchodného zákonníka a dohody strán.
Článok VIII – Alternatívne riešenie sporov (spotrebiteľ)
- Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
- Ak predávajúci nevyhovie, môže sa obrátiť na SOI alebo subjekt alternatívneho riešenia sporov.
- Spotrebiteľ môže využiť platformu RSO: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Článok IX – Ochrana osobných údajov
Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade s GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z. Podrobnosti sú uvedené v dokumente „Zásady ochrany osobných údajov“ na bobaa.sk.
Článok X – Cookies
Predávajúci používa cookies na fungovanie webu, analýzu a marketing. Kupujúci ich môže spravovať vo svojom prehliadači.
Článok XI – Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sú platné od 1.9.2025. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť VOP. Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia právnym poriadkom SR. Miestne príslušným súdom je súd podľa sídla predávajúceho.